Klacht: Schandelijke afhandeling retour

op 22 april 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Op 5 april heeft mijn vriendin mij Davidoff Silver Shadow kado gegeven. Na het openen heb ik een spraytje opgedaan. Het is een lekker geurtje maar ik ruik het niet goed. Dus ze besloot het terug te brengen, binnen de aangegeven tijdsduur. Nadat ze bij een medewerkster aangaf het te willen retouren werd haar gevraagt of ze iets anders ervoor in plaats wou of een kadobon. Ze vroeg of ze haar geld terug kon krijgen en de medewerkster gaaf aan dat dat kon, maar dat een collega van haar dat af moest handelen. Ze haalde haar collega op en liep weg. Deze collega wist zonder enig sociaal, beschaafd en bovenal klantvriendelijk contact te concluderen dat het niet retour genomen mocht worden omdat het open was gemaakt en vroeg “Jij zou toch ook geen opengemaakte geurtjes willen kopen?”. Mijn vriendin vroeg verbaast en in schaamte hoe het dan wel werkt met retouren, aangezien haar niks hierover verteld was en ze ook geen tester erbij had gekregen die voor het openen geprobeerd kon worden. De medewerkster vertelde dat ze dat normaal gesproken bij de Douglas wel doen. Zonder excuses en zonder een andere klantvriendelijke suggestie of oplossing eindigde ze het gesprek en vervolgens ook nog eens zonder normaal afscheid is mijn vriendin weggegaan.

Een nette oplossing. En anders op zijn minste een verklaring waarom mijn vriendin zo belachelijk behandeld word in zo'n proffesionele winkel.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Willem Pruijt