Klacht: Schande

Gsmwebb op 03 december 2021 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Zoals vele klachten hieronder ook natuurlijk de 13 pro max. Nog steeds niet geleverd. Zelf besteld in september. Wat dus ook grappig is. Is dat er een track en trace code naar mij verstuurd is op 30 november. Waarop stond dat die morgen geleverd zou worden. Een dag later was het weer verplaatst naar morgen, en toen weer. Momenteel is het niet duidelijk wanneer de levering gaat plaats vinden…. Ik heb zelf ondertussen gezien dat apple ze meerdere malen op voorraad heeft gehad en momenteel nu ook heeft…. Alleen helaas.. ik zie geen enkele oplossing of bericht waarin uitleg gegeven word… jammer is ook dat ik ook net als de andere gewoon al 3 maanden van mijn Tmobile abbonement heb moeten betalen terwijl ik het toestel niet binnen heb….

Compensatie.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van GSMWeb

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Wat vervelend om te lezen dat u uw toestel nogsteeds niet heeft ontvangen! Uiteraard is dit absoluut niet de bedoeling, onze welgemeende excuses hier voor. Graag kijken wij samen met u wat wij voor u kunnen betekenen, echter hebben wij helaas te beperkte informatie om de betreffende bestelling te achterhalen. Wij willen u vragen om een e-mail naar [email protected] te sturen o.v.v. het ordernummer van uw bestelling. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, zullen wij deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Maartje GSMweb.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Gsmwebb