Klacht: Schandalige service en alsnog mijn iPhone niet gemaakt.

op 25 juli 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Al de zoveelste keer dat ik voor €150,- mijn gebarsten scherm moet laten maken. Ik moest bij het ophalen 45 minuten wachten, ik zei er wat van en er kwam geen eens een sorry vanaf. Nu doet mijn voor camera het niet meer. Ik heb mijn iPhone gisteren laten maken en moest hier ook nog eens 3,5 uur op wachten daarna dus terwijl ik me had aangemeld voor het ophalen weer 45 min. En dan krijg ik hem kapot terug terwijl ik nu op vakantie ga. Ik kan ze niet te pakken krijgen omdat ze gesloten zijn, er is nergens een email adres te vinden. Hun service is zo commercieel en slecht. Ik koop zoveel bij ze. Ik ga overstappen naar Samsung want ik ben hier zo klaar mee wat een vreselijk bedrijf. Het gaat er bij hun alleen maar om hoe ze zoveel mogelijk geld van mensen kunnen verdienen verder interesseert het ze niks.

Dat ze een keer toegeven dat ze fout zitten en mij bijvoorbeeld nu iets gratis geven of iets vanwege deze ontzettende fout en ontevredenheid. Maar je zult zien dat ik weer 100 jaar moet wachten en dat ze verder niks doen want het boeit ze toch niet die teringleiers.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ikhoopdatapplefaillietgaat