Klacht: schandalige gang van zakenaankoopbedrag na retournering niet gekregen

op 20 juli 2019 over Marktplaats Aanbieding in de categorie Websites - Advertenties

Op 18 juni 2019 heb ik de EasyMaxx Compacte Aircooler besteld
Op 20 juni 2019 heb ik aangegeven dit te willen retourneren en mijn aankoopbedrag en verzendkosten retour te willen ontvangen op mijn bankrekening
Op 24 juni 2019 moest ik van uw medewerker Levi WEER alle gegevens invullen met de redenen van retour en dat heb ik weer gedaan
Op 26 juni 2019 om 20.01 uur heb ik het pakket retour gezonden en conform uw verzoek het verzendbewijs aan u gemaild
Op 8 juli 2019 heeft u het pakket in ontvangst genomen (zie bijlage)
Volgens uw algemene voorwaarden zou de retourzending binnen 5 werkdagen worden verwerkt.

Ik heb in het geheel niets meer mogen vernemen, noch is het aankoopbedrag teruggestort op mijn bankrekening.

Als ik het aankoopbedrag voor 25 juli 2019 uiterlijk om 00.00 uur teruggestort gekregen heb op mijn rekening. Daarnaast wil ik dat er een grondig onderzoek wordt gestart naar de betreffende leverancier. Daarnaast wil ik excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats Aanbieding

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats Aanbieding nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MvdW