Klacht: schandalige behandeling

op 23 mei 2020 over Vomar in de categorie Supermarkten

Zojuist in Schagen, in de Vomar aan de Laagzijde, ben ik zeer schandalig behandeld. De winkelwagens worden tegenwoordig schoongemaakt met een bijtend schoonmaakmiddel. Ten eerste heeft dit geen enkele zin, aangezien alle producten in de winkel niet worden schoongemaakt en mijn mening is dat je een virus op deze manier niet bestrijdt. Bovendien levert het extra veel werk op voor uw medewerkers. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Aangezien ik zeer gevoelige handen heb, wilde ik graag mijn karretje met een tissue schoonmaken. Ik legde goed uit aan het winkelpersoneel dat ik akelige wondjes op mijn handen krijg van dat schoonmaakmiddel en dat ik daarom graag een tissue wilde hebben om het schoonmaakmiddel af te vegen. Ik heb zelfs de wondjes laten zien. De winkelbediende pakte daarop de fles met schoonmaakmiddel en spoot het karretje daarmee opnieuw in. Daar heb ik uiteraard iets van gezegd want het leek enorm op treiteren.

Ik nam mijn winkelwagen mee naar binnen. Eenmaal bij de ingang van het magazijn aangekomen, hoorde ik een winkelbediende dit voorval lacherig tegen een collega roddelen. Ik riep toen vanuit de winkel het magazijn in dat dit dus over mij ging en dat ik graag even met de medewerker wilde praten. Die verschool zich in het magazijn, waar klanten niet mogen komen.

Ik meldde dit voorval aan een teamleider en die zei al dat dit echt niet kon en dat ze er wat van zou zeggen. Toen ik mijn karretje weer terug plaatste, wilde ik de medewerkster met de schoonmaakfles attenderen op het feit dat ze zo niet met klanten moet omgaan. Een andere (balie-)medewerkster begon toen met verheven stem te roepen dat ik niet zo moeilijk moest doen. Aan haar wilde ik nogmaals uitleggen dat ik last heb van het bijtende schoonmaakmiddel maar ze liet me niet uitpraten en begon nog harder te roepen. Toen heb ik gezegd dat ik over dit gedrag een klacht zou indienen. Bij deze.

Corona is een akelig virus maar op deze manier zet ik geen voet meer in uw winkels. Het is een schande hoe Vomar Laagzijde met hun klanten omgaat.

Ik ben tevreden als u ook rekening houdt met mensen die problemen hebben met het bijtende schoonmaakmiddel en als uw medewerkers op een normale manier communiceren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door frank54321