Klacht: Schandalig slechte service

op 17 september 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst in het hotel op Cyprus bleek het heel anders dan op de mooie plaatjes van de website. Eten is schandalig slecht. Salades yoghurt etc niet eens in de koeling. Het is hier 32 graden. Alles druipt in het vet!!! Reisleidster zou 24/7 beschikbaar moeten zijn, heb die vrouw nooit gezien en te spreken gekregen ondanks herhaaldelijk bellen naar het hoofdkantoor. Op het hoofdkantoor 3 verschillende mensen aan de telefoon gekregen. De 1 zegt dat overboeking naar ander hotel niet kan, ander zegt dat we worden teruggebeld en dat het wel geregeld kan worden en weer een ander gooide de Hoorn erop. Zit nog steeds te wachten op een oplossing, maar Neckerman laat het afweten. Mijn vakantie is verpest!

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik word overgeboekt naar het hotel aan de overkant. Ze hebben gezegd dat we daar terecht kunnen, maar Neckerman weigert het te regelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Papamelodias, Hartelijk dank voor uw klacht via Klacht.nl. Het is heel vervelend dat uw reis totaal niet voldoet aan uw vewachtingen. U geeft aan al een aantal malen contact met ons te hebben opgenomen, maar dat er tot op heden nog geen gewenste oplossing voor u geregeld is. ' Kunt u ons het reserveringsnummer doorgeven, dan gaan wij hierachter aan voor u. Wij horen het graag. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Paphos

2 maanden geleden - Het reserveringsnummer is 13690073 Ik ben vanmiddag gebeld dat we naar een ander hotel kunnen, maar dan moeten we 2000 euro extra betalen!!! Serieus dit is toch geen oplossing zoeken. Ik heb al 3200 euro betaald voor het rampzalige hotel waar we nu in zitten. Dat ik iets bij moet betalen voor een beter hotel prima. Maar 2000 euro!!! Ik heb gezegd dat ik vandaag voor 1700 uur met een normaal voorstel gebeld wil worden. Tot op heden niets gehoord. En dan vanavond zeker weer sms'en dat het te laat is en jullie morgen wel weer contact opnemen. Dat gebeurt nu namelijk al 3 dagen zo. En zo gaan mijn vakantiedagen voorbij zonder oplossing. Mijn vakantie is verpest door Neckerman.ik mag hopen dat jullie dit nu echt gaan oplossen naar tevredenheid

Reactie van de melder van de klacht Paphos

2 maanden geleden - we hebben maar weer contact opgenomen met de reisleidster. Ze zei dat andere hotel de kamers had weggeven dus dat ze sowieso niks meer kunnen doen. Ik heb het gecheckt maar hotel zegt dat ze onze kamers al 3 dagen voor ons vrij hebben gehouden en dat nog steeds doen. Dus Neckerman liegt gewoon! Toen ik de reisleidster daarmee confronteerde begon ze cynisch te lachen en zei dat we gewoon die 2000 euro moeten betalen en dat het dan opgelost is. Neckerman, Shame on you!!!!! Ik denk dat ik Tros Radar en Rob Geus van Red mijn vakantie maar ga inschakelen.

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Papamelodias, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben reeds een melding gemaakt van uw klacht bij Customer Sevice. Zij hebben uw klacht in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Reactie van de melder van de klacht Paphos

2 maanden geleden - Nou, geen oplossing dus!!! Gisteravond laat nog gebeld door Neckerman Nederland. Overigens heeft die dame mij keurig te woord gestaan en er zou gezocht worden naar een passende oplossing. Net gebeld door de immer onbeschofte reisleidster (Ingrid) en die bleef erbij dat we 2000 euro moeten betalen als we overgeplaatst willen worden naar een ander hotel! Waarop de 2000 euro is gebaseerd kon ze mij niet eens uitleggen. Nooit meer Neckerman, wat een stelletje oplichters is die reisorganisatie zeg!!! Ik ga hier absoluut werk van maken. Gelukkig werk ik in de media en kan ik al mijn contacten aanboren om deze foute reisorganisatie aan de kaak te stellen. Rob Geus, eat your heart out, heb een mooie zaak voor je programma!!!

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Geachte heer Papamelodias, Dank voor uw bericht. Onze afdeling Customer Service heeft uw klacht inmiddels in behandeling genomen. Zij zullen u via de reisleiding contacten. Met vriendelijke groeten, Neckermann Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 21 september 2016 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Papamelodias, geachte mevrouw Rutgers,

wij hebben van onze collega's ter plaatse vernomen dat zij contact met u hebben gehad en dat zij een oplossing hebben met u hebben besproken. De oplossing bestaat uit het uitbetalen van de kosten voor het ontbijt à €4,= per persoon.

Met vriendelijke groet,

Team Customer Service.

Heeft op 21 september 2016 om 15:38 geantwoord

Dat is apart. Wij hebben van uw collega's ter plaatste helemaal NIETS meer vernomen!

Alle klachten die gemeld zijn door Paphos