Klacht: Schandalig behandeld door bedrijfsleider Peter Gamma te Haarlem

op 15 juni 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Schandalig behandeld door de bedrijfsleider van de GAMMA te HAARLEM.

Zaterdag 11 juni 2016 om 17.00 ben ik bij de GAMMA geweest om een cirkelzaag te lenen van RENT PARTNER voor 1 dag. Ik zou hem zondag 12 juni om 17.00 weer terug brengen.
Wat is nu het geval: dit gebeurde om 17.02. Voor mijn ogen kwam er een klant de uitgang uit, maar mijn ingangsdeur ging niet open. Ik ben gaan kloppen, maar er werd niet open gedaan. De klant die uit de deur kwam bleef bij me staan, want blijkbaar was er iets niet goed met zijn bon. We hebben direct telefonisch contact opgenomen, maar opgenomen werd er niet meer. Toen zagen we personeel aan de zijkant van het gebouw komen. Ik heb aangegeven wat mijn probleem was met mijn cirkelzaag in de hand. Zij gaven aan dat het rustig was en dat zij vroeg tijdig zijn gaan opruimen. Goed voor hun, maar nu mijn probleem kan ik de cirkelzaag bij jullie inleveren? Dit was niet mogelijk want het pand was beveiligd en inmiddels had ik ook te maken met Peter de Bedrijfsleider op zijn fiets. Hij bleef mij enkel continu aangeven dat ik te laat was. Dit snapte ik, maar ik wilde een mogelijke oplossing aangezien ik de volgende dag niet in Haarlem zou zijn. Wederom zijn reactie dat ik te laat was. Ik ben oplossingen gaan geven. Heb zelfs het personeelsgroepje gevraagd de cirkelzaag te accepteren zodat de zaag in ieder geval de dag erna terug zou zijn. 1 medewerker met auto, bood dit aan, maar zou een weekje op vakantie zijn en dit was geen optie voor bedrijfsleider Peter. Wederom mijn vraag of hij ook zou kunnen meedenken, want inmiddels was het een kwartier a 20 minuten verder en bleef hij herhalen dat ik fout zat want ik was te laat. Ik vroeg hem of hij wat coulanter kon zijn en wat meer begrip kon tonen. Ik bood aan dat ik me best zou doen het iemand anders te laten bezorgen rond 18.00 de volgende dag . Dit was uiteindelijk goed mits dit niet later zou zijn dat 18.00. Ik heb voor de duidelijkheid herhaalt hoe hij dit dan zou zien aangezien hij begon over extra kostten en hij zijn ongeduldigheid en zijn stugge medewerking toonde omdat ik nog op zijn terrein stond buiten zijn werktijd en hij naar huis wilde. Hij bevestigde mij dat ik 1 dag tarief moest betalen zodra deze de dag erna voor 18.00 retour zou zijn. Hij zou hier een aantekening van maken dat er geen extra kosten bij kwamen zodat het personeel op de hoogte zou zijn. Hier ben ik akkoord mee gegaan.

Maandag 12 juni 17.15 stond ik met pijn en moeite bij de Gamma (heb hiervoor eerder vrij moeten nemen van werk). De bedrijfsleider Peter was niet aanwezig, maar had wel een aantekening op de bon gedaan. Hij schreef dat hij geen toezegging heeft gedaan qua korting en ik kon een dag extra betalen. Ongelooflijk, het werd een verhaal dat hij inmiddels vrij was en de vervangende bedrijfsleider mij niet te woord wilde staan nadat ik daar om vroeg. De GAMMA medewerkers van de afdeling hadden inmiddels het verhaal gehoord en wilde hun manager niet afvallen, maar vonden dit niet correct. Ik heb moeten betalen voor 2 dagen, maar er werd door hun een aantekening gemaakt op de bon en mij aangegeven door Raymond de Kok dat de bedrijfsleider mij morgen dinsdag 14 juni hoogst persoonlijk zou bellen. Tevergeefs heb ik die dag zitten wachtten.
Ik werd niet gebeld! Het werd uiteindelijk weer een trip woensdag 15 juni om 18.30 naar de GAMMA te Haarlem.
Ik vond dit vervelend, want wederom moest ik speciaal uit Leiden hiervoor naar Haarlem.
Bij ontvangst bleek al direct dat Peter geen zin had te communiceren met mij. Hij liet mij niet uitpraten en was ongeduldig en onbeschoft.
De bedrijfsleider had aan mijn klacht echter niet echt een boodschap en vond mij kennelijk hoogst vervelend en een oninteressant gesprek die hij kon missen als kiespijn. Hij wilde enkel zijn verhaal horen en liet mij niet uitpraten. Alles was niet waar en dan moet ik maar een klacht indienen. Ik ben niet akkoord gegaan met zijn geboden optie te halveren. Dit was niet de afspraak!

Het feit dat ik te laat ben ok, ik heb naar mijn mening alles gedaan voor een oplossing. Dat ik nu zo ben behandeld door de bedrijfsleider die Gamma vertegenwoordigd vind ik niet kunnen. Hij behoort op de hoogte te zijn van een goede bejegening en de kennis te hebben over klantvriendelijkheid. Hij behoort de juiste man op de juiste plaats te zijn en dit is hij niet!!! Zijn assistent vertoont beter gedrag, maar die kan zijn manager niet afvallen.
Uiteraard ben ik boos, ik heb immers 2 keer een trip gehad naar Haarlem en is er me een dag extra huur berekend, maar het ergste is hoe ik werd behandeld.
Ik ben het helemaal zat met de Gamma door meneer Peter de bedrijfsleider terwijl ik een Gamma fan ben en de afgelopen week zelfs voor € 200 a €300 materiaal heb afgenomen.
Bij deze dus deze klacht. Ik hoop serieus dat dit opgepakt gaat worden, want ben van mening dat deze bedrijfsleider Peter jullie naam zeer beschadigd!! Hij komt duidelijk klantvriendelijkheid te kort. Zijn personeel nam de tijd om mijn verhaal aan te horen en waren bereid om dit op een juiste manier af te handelen, maar waren met handen en voeten gebonden omdat dit iets was van de bedrijfsleider Peter. Mijn gevoel van GAMMA, de kluswinkel voor mij, is hierdoor veranderd. Ik hoor graag reactie van jullie wat jullie voor mij kunnen betekenen in deze zeer vervelende behandeling.

Angelique van Delft
06-29200152

In ieder geval dat ik mijn gemaakte kosten terug betaald krijg en ik zou het fijn vinden als u mij tegemoet komt met u voorstel mijn vertrouwen in de Gamma terug te krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klantnummer 21716