Klacht: Schandalig behandeld

op 01 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al vanaf dat mijn zoons abonnement loopt is er ellende met betalingen…ik maak handmatig over omdat dit voor mij beter uitkomt…en dat gaat steeds mis..dit terwijl ik dit met mijn eigen abonnement ook doe en dat gaat wel goed..steeds kreeg ik brieven dat er nog niet betaald zou zijn…er staat in zon brief als er betaald is je hem als niet verzonden kan beschouwen…
Ik had betaald dus geen actie ondernomen…tot mijn zoon ineens was afgesloten…
Ik bellen…volgens hun stonden er nog 3 facturen open…wat dus niet zo was…ik alles doorgegeven en dat word dan doorgegeven aan financiele afdeling..nou heb ik om de dag gebeld of het al.geregeld was…klantenSERVICE kan niks doen alleen notities tikken in de computer…je kan niemand te spreken krijgen die jw ook kan helpen..
Fianciele afdeling stuurt mailtjes met niet kloppende info…factuurnummers die niwt kloppen…datas die niet.kloppen maar emails zijm no reply dus je kan niet rechtstreeks uitleggen hoe het zit…en klantenservice kan weer niks doen…
Ondanks mailtjes telefoontjes klachten formulieren word het gewoon doorgezet naar incasso buro…WAAROM????? Ik heb allang betaald! Weer bellen…antwoord is..ja sorry nu moet je het uitzoekenmet incasso buro wij kunnen niks meer doen nu…pardon??? Ik hoor daar niet ik heb allang betaald….incasso buro bellen…betalingsbewijzen doorsturen….na 3 dagen bellen hoe het zit…heeft incasso mn mail niet ontvangen….weer sturen…weer klachtenmail getsuurd wanneer het.nou eens geregeld word…mail terug…ik moet eerst aan incasso buro betalen anders word mijn zoon niet aangesloten..
Pffd tja dan maar doen…niemand kan me helpen…mn zoon heeft zn telefoon nodig…
En ja hoor binnen 2 dagen na betaling is hij aangesloten inmiddels wel al 4 weken bezig!!!
Hij krijgt een bericht ; je bent weer aangesloten het bedrag van 28 euro aansluitkosten word bij je volgende factuur gezet….PARDON??? Weer bellen ja nee dat is nou eenmaal de standaard procedure.

Ja ehhh maar hij had niet afgesloten moeten worden…de facturen waren gewoon betaald!!!
Ik had al betaald…heb nog een keer betaald aan het incasso buro…hij heeft 1 maand geen gebruik kunnen maken van zn mobiel…dusse volgens mij krijg ik nog geld van jullie!!+
Ow ja nou dan moet u maar een vergoedingsformulier invullen…meer kan ik niet doen….top hoor die SERVICE van klanten service
Ok toch maar doen..
En jawel k krijg net bericht vergoedingsaanvraag ia afgewezen…HUH???
Er staat er zijn meerdere herinneringen gestuurd en daarna gaat het door naar jncasso buro en word je afgesloten…
Schiet mij maar lek luisterd er dan niemand als ik zeg dat ik gewoon had betaald….checkt er dan niemand de betalings bewijzen…

Nou daar zit je dan…ik weet niet meer wat ik mowt doen…ben zo boos…word weggezet als wantbetaler…we hebbem t verdorie over een.abonnement van 15 euro per maand….ik ben er moedeloos van geworden…

Gewenste Oplossing:

Als er iemand luisterd....als ik de overbetaling terug krijg....als de aansluit kosten worden kwijtgescholden.en een vergoeding voor de maand dat mn zoon zn abonnement niet heeft kunnen gebruiken ivm ONTERECHTE afsluiting

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door crissie1975@gmail.com