Klacht: Schandalig behandeld

op 17 mei 2019 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling eindelijk ontvangen. 1 dag het bandje om mijn fitbit gedragen, direct een pinnetje verloren waardoor ik m niet meer kan dragen en nu dus gelduit heb gegeven om 1 dag iets te dragen. Pinnetje aan de andere kant zit ook steeds los en moest ik ook al een aantal keren terugduwen.

REACTIE BEDRIJF OP MIJN KLACHT:
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Sorry maar die pinnetjes kunt u toch gewoon terugplaatsen??? Dit is geen kwaliteitsprobleem.

Met vriendelijke groet,
Carla
MiniintheboxLightinthebox Klantenservice

Gewenste Oplossing:

Als ik serieus wordt genomen en het product wordt vervangen door een kwalitatief goed product of mijn geld terug krijg incl verzendkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Modl