Klacht: Schandalig bedrijf nbd auctions

op 02 september 2016 over NBD-AUCTIONS in de categorie Online Veiling

Hierbij wil ik graag vertellen over mijn nare ervaring met NBD auctions.

Op 31 mei heb ik bij deze veilingsite een kavel gewonnen met als product een hoverboard.

Op deze dag gelijk het geld over gemaakt want anders zitten er consequenties aan vast. Het bedrag was 243,59.

Netjes in de gaten gehouden welke datum het product zou afgeleverd worden.

Dit zou 8 juli 2016 zijn, ik contact gehad over waar het heen gestuurd moest worden omdat ik niet in de gelegenheid was om het op te halen.

Ik kreeg een email dat het niet mogelijk was om op 8 juli te kunnen leveren door de extreme vraag van de hoverboards.

De nieuwe datum zou 5 augustus worden maar tot op heden zit ik nog steeds met lege handen.

Nu heb ik vorige week 26 augustus 2016 contact gehad met een Albert van het bedrijf, deze deed erg verbaasd over dat het nog niet verzonden was.

Hij vertelde mij dat er direct een medewerker naar het magazijn zou gaan en ik had zelfs ook nog keuze uit kleurtjes welke ik opgestuurd zou willen.

Het prachtige verhaaltje sloot hij ook nog af met dat het via dhl of post nl verzonden zou worden en dat ik het binnen 1 a 2 dagen zou ontvangen.

Ik geloofde het sprookje bijna maar toch niet want ik ben rond gaan bellen naar postnl en dhl of hun op mijn adres een pakket moesten bezorgen maar te vergeefs dit was totaal niet waar.
Weer een leugen en dit stapelt maar op.

Ze nemen nu de telefoon niet meer op en ook email contact of live chat is onmogelijk.

Er zijn onwijs veel klachten te lezen van de afgelopen tijd over NBD auctions dat hier zomaar een zaak van gemaakt kan worden.

Met vriendelijke groet
Danielle Jonk

Als ik mijn hoverboard krijg want me geld terug schijnt onmogelijk te zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle992