Klacht: Schade wordt slecht afgehandeld, geen communicatie

Wouter op 07 december 2021 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is door een derde schade veroorzaakt aan mijn huurauto. De tegenpartij heeft de schuld erkent en toch houdt Sixt het eigen risico in. Bellen met de afdeling is een lachertje omdat er telkens wordt afgebroken vanwege ‘ force majeure ‘ . Met andere woorden, mijn telefoonsysteem is rotzooi.
Er wordt niet gereageerd op e-mails.

Gewenste Oplossing:

Terugboeken van eigen risico en de 50 euro die jullie in rekening hebben gebracht voor de benzine terwijl de auto met volle tank is ingeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter