Klacht: Schade Macbook

op 26 september 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Van de een op andere dag deed mijn Macbook het niet meer. Deze heb ik vorig jaar aangeschaft voor ongeveer 1200,- Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen met de Apple help desk. Zij konden mij volgens hun instructies niet verder helpen en verwezen mij door naar de Apple store. Ik ben daar toen heen gegaan en een medewerker nam mij Macbook mee om te controleren. Later kwam hij terug en hij complimenteerde mij dat de Macbook er goed uit zag aan de binnenkant. Er was geen val schade of waterschade te zien, bevestigde hij. Dit valt dan ook binnen de garantie, zei hij. Ik hoefde niks te betalen. De Macbook kon ik binnen 3-5 dagen ophalen. Zeven dagen kreeg ik een mail met het verzoek of ik ze terug kon bellen. Dit heb ik toen gedaan. Ze vertelde mij dat er toen wel schade was en roest aan de binnenkant. Ik zou een bedrag van 700,- moeten betalen om dit te repareren.

Ik ben pas tevreden als ik het bedrag van 700,- niet hoeft te betalen. Er is mondeling toegezegd dat er geen val en waterschade is geconstateerd. En dat dit binnen de garantie valt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amynathalie