Klacht: Schade en niet verantwoording nemen

b13 op 22 februari 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Er is tijdens het afleveren schade ontstaan aan een vinylvoer die er net 2 dagen in lag. Er is een winkelhaak en 2 putten. Er zijn nu diverse foto’s gestuurd en iedere keer wordt er weer om aanvullende foto’s gevraagd. Foto’s met schade zijn nu 2x aangeleverd en daarna nemen ze geen verantwoording Ze kunnen ook een schade expert sturen, daar gaan ze ook niet op in. Kortom ze nemen geen enkele verantwoording, zijn nu flink aantal weken verder en resultaat nul. De winkelhaak ligt in het zicht en de vloer van 2 dagen oud is daardoor verziekt De vloer ligt in een stuk en het is niet kwestie van een plank eruit halen.

Gemaakte schade vergoeden en daarmee klaar

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 23 februari 2021 om 09:15 geantwoord

Geachte mevrouw B. Blok,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het vervelend te horen dat levering niet naar verwachting is verlopen, en dat u schade aan uw huis heeft geconstateerd. Dit is niet de kwaliteit waar wij voor staan. We bieden dan ook onze oprechte excuses aan voor dit ongemak!

Hieronder volgt de procedure voor het melden van uw schade:

Wij vragen u een e-mail te sturen naar [email protected]

In deze mail vermeldt u:

- Uw Dynalogic ordernummer 131459784

- Uw adres

- Een korte omschrijving hoe de schade is ontstaan

- Foto’s van de schade

Belangrijk is dat de bijlagen die verstuurd worden onder de 10MB, zoniet worden de bijlagen geblokkeerd.

U krijgt altijd automatisch een ontvangstbevestiging. Na de ontvangstbevestiging nemen wij binnen 3 werkdagen opnieuw contact met u op. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic WeCare-team

Alle klachten die gemeld zijn door b13