Klacht: Schade door herstel autoruit achter

op 20 september 2017 over Autotaalglas in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nadat mijn achterruit van mijn auto is vervangen door Autotaalglas Utrechtzijn er lijmresten ontstaan op de klep en bumper. In eerste instantie wordt gezegd dat dit de afgelopen tijd al 6 keer is gebeurt door niet goed handelen monteur en later geeft manager van autototaal glas aan dat het absoluut niet door gebruikte vloeistoffen kan zijn gebeurt. Nu is mijn auto inmiddels door onafhankelijk schade-expert gekeurd en loopt alles via de verzekering.
Autototaalglas schuift naar mijn mening schade weg. Ik zit nu met een auto die moet worden overgespoten wat € 703 gaat kosten, waarom ik niet heb gevraagd. Wil graag schade verhalen op autototaalglas, ben zeer ontevreden over afhandeling schade.

Wanneer schade wordt vergoed door autotaalglas en fout wordt toegegeven. Niet eerst toegeven dat schade door autototaalglas is veroorzaakt en mij een grote zak snoep meegeven als pleister op de wond en later als manager terugkomt van vakantie even bellen om te zeggen dat het zeker niet de fout is van autototaalglas.
Volgens mij ga ik toch zeker niet zelf lijm op mijn auto smeren??

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autotaalglas over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Bronkhorst