Klacht: LEUGENS, MANIPULATIE EN MISBRUIK VAN SITUATIE!!!!!

op 13 juli 2017 over Autotaalglas in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechtste service ever!!!!!
Word je zomaar als leugenaar verklaart, terwijl ik alles heb opgenomen (hier ga ik natuurlijk nog werk van maken). Er werd verteld dat ik naast de aanbetaling van 100,- (voor een tijdelijke plastic glas, geplakt met ducktape ) nog max. 110 moest bijbetalen voor het vervangen van mijn achterruit. (Best klein)
Word ik vandaag gebeld door de manager, vertelt hij dat ik zoiezo 600 kwijt ben. Ik m’n verhaal doen en ja hoor.. hij zegt gewoon dat het niet waar is.
Later gesproken met de desbetreffende persoon en die liep nog net niet te schreeuwen en ook liep hij alles te ontkennen.
Het leuke van alles is, dat mijn collega erbij was.
Gewoon misbruik van de situatie maken en de aanbetaling niet eens terug willen geven, gezien zo’n plastic ruit niet eens een tientje kost. Makkelijk geld verdienen zo!
Daarnaast ook echt niet klantvriendelijk, want toen er werd opgenomen zei hij gewoon: weer die klant..
NIET aan te raden dus!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil MIJN aanbetaling terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autotaalglas over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door TetouzintN