Klacht: Schade display samsung s6 na reparatie

op 23 juni 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 09-06-2017 is toestel opgehaald door Dynafix. Na 3 dagen mail dat toestel niet gerepareerd kan worden door waterschade. Toestel wordt kosteloos teruggestuurd. Na uitpakken blijkt display rechts bovenin los te zitten. Gelijk gemaild. Antwoord Dynafix is ‘ het toestel had krassen op het display, deukjes in de behuizing en een diepe kras in de backcover. Spijtig genoeg kunnen wij dan ook geen oplossing bieden.’ Gelijk toestel gecontroleerd en de omschreven schades niet kunnen vinden. Backcover bestaat uit glas en over het loszittende beeldscherm wordt door Dynafix niets over gezegd. Zowel de voorzijde als achterzijde is altijd voorzien geweest van een beschermde glasfolie. Daarbij zat de telefoon altijd in een bumpercase. Nogmaals gemaild met mijn bevinden, antwoord was hetzelfde.
De koerier heeft het toestel kunnen controleren op eventuele schades voordat hij het toestel in een enveloppe deed. Mail van Dynafix geeft aan dat het toestel in goede orde is ontvangen. Geen enkele opmerkingen van eventuele geconstateerde schades.

Herstel toestel, nieuw display bij voorkeur niet verholpen door Dynafix daar vertrouwen weg is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Is het mogelijk om ons te voorzien van een foto waar het loskomende scherm duidelijk op is te zien? Op de huidige foto is alleen de lakschade in de hoek duidelijk zichtbaar. In afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht santanian

1 maand geleden - Ik kan hier geen bestand toevoegen. Kunt u ook een emailadres sturen dan kan ik een filmpje sturen.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Natuurlijk! U kunt een mail sturen naar wecare@dynafix.com onder vermelding van het iRMA nummer. Let er wel op dat de bijlage niet groter dan 5mb mag zijn, dan zal de mailserver het blokkeren. In dat geval is het wellicht handiger om het videobestand online op te slaan op bijvoorbeeld Google Drive. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht santanian

1 maand geleden - we hebben een filmpje via wetransfer gestuurd omdat deze te groot is om via de mail te versturen. Graag een reactie als jullie deze ontvangen hebben.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Het filmpjes is succesvol aangekomen. Op het filmpje is alleen te zien dat er lakschade aan het toestel zit. Deze schade heeft de monteur direct bij binnenkomst ook geconstateerd en vermeld in het systeem. Dit betreft dan ook geen schade welke tijdens het reparatieproces is ontstaan. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht santanian

1 maand geleden - Goedendag. Sorry hoor maar lakschade is hier niet aan de orde. Wat je ziet is duidelijk dat het glas in de rechter bovenhoek los is. Dit was niet zo toen im hem aanmelde bij jullie. Voor de duidelijkheid de koerier heeft het toestel zonder schade in ontvangst genomen. Hij heeft geen enkele opmerking aangegeven op het bewijs van versturen. Hij heeft zelf het toestel in een buppeltjesfolie envo gedaan. Jullie hebben zelf aangegeven het toestel in goede orde ontvangen te hebben. Jullie hebben nimmer aangegeven dat jullie het toestel met schade hebben ontvangen. Pas nadat ik aan de bel trok kwamen jullie met meerdere schades aanzetten. Pas nadat jullie een foto/ video hebben ontvangen spreken jullie ineens over "Lakschade" . Het lijkt mij beter dat ik er een derde naar laat kijken en zijn bevindingen aan jullie doormail. Als blijkt dat hij niet alle schades vindt welke jullie aangeven vergoeden jullie aan mij alle kosten die het met zich meebrengen om tot een goed toestel te komen. Voor de duidelijkheid geef ik nogmaals aan dat ik jullie in gebreke heb gesteld. Met vriendelijke groet. Nico...

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Bedankt voor uw reactie. Zoals reeds eerder aangegeven was de betreffende lakschade al aanwezig bij binnenkomst. Een koerier heeft geen bevoegdheid om zelf een beoordeling van schade te mogen doen. Dit wordt gedaan door gecertificeerde monteurs. Wij gaan verder niet uit van een beoordeling door een derde, naar verwachting niet gecertificeerde partij en zullen dan ook niet instaan voor eventuele kosten die hieruit voortkomen. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht santanian

4 weken geleden - Goedendag, Hierbij verzoek ik u om de foto's toe te sturen welke jullie gemaakt hebben bij ontvangst toestel. Graag ook die met diepe kras in het glas op achterzijde toestel. Mvg Nico...

Reactie van de melder van de klacht santanian

4 weken geleden - Graag met data en tijdstip wanneer foto is gemaakt.

Bericht van Dynafix

2 weken geleden - Geachte klant, De schadefoto's welke bij de reparatie zijn gemaakt zijn de enige foto's welke zijn gemaakt van het toestel. Van andere foto's kunnen wij u niet voorzien. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht santanian

2 weken geleden - En juist om die fotos vraag ik om......

Bericht van Dynafix

2 weken geleden - Geachte klant, Zoals reeds aangegeven zijn er geen andere foto's beschikbaar. Hier kunnen wij u dan ook niet mee helpen. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht santanian

2 weken geleden - Dan vraag ik u om de fotos welke jullie in bezit hebben aan mij te doen toekomen. Ik meende toch dat ik goed abn hanteer maar het blijkt toch moeilijker te zijn dan ik dacht. Ik zie de fotos welke jullie hebben tegemoet voorzien van data en tijd stempel.

Bericht van Dynafix

2 weken geleden - Geachte klant, In het systeem kunnen wij alleen een foto van de geconstateerde vochtschade te vinden. Wilt u dat we deze naar het door u opgegeven mailadres versturen? Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht santanian

2 weken geleden - Goedendag Ja graag doe dat maar.. Mvg nico...

Alle klachten die gemeld zijn door santanian