Klacht: Schade boek onterecht

op 14 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Meerdere keren gemaild en gebeld met v Dijk over een schade aan een boek. Zolang zij dit steeds in behandeling hadden en ik opneen antwoord zatctecwachten zouden er geen extra kosten worden berekend ivm aanmaningskosten. Zij hebben dit toch gedaan en ook de factuur moet ik onterecht betalen terwijl het boek normale gebruiks ke
Reukeltjes aan het zachte kaft heeft omdat dit boek 1 jaar gebruikt is.

Wanneer de gehele factuur plus 40 extra incassokosten wordt vernietigd

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 15 september 2017 om 10:22 geantwoord

Beste Uriel,

Het aanvragen van een tweede beoordeling voor een artikel dat tijdens het inlevermoment is afgekeurd is mogelijk tot de uiterste inleverdag; deze is dit jaar gesteld op 1 augustus 2017.

De afdeling die de kwaliteit van onze huurboeken waarborgt heeft het boek op basis van de toegestuurde foto’s uit coulance nogmaals voor u beoordeeld op 11 september j.l. en hierbij geconstateerd dat de schade die in rekening is gebracht terecht is. Het was op dat moment eigenlijk al niet meer mogelijk om het boek opnieuw te beoordelen; dit is bij wijze van hoge uitzondering toch gedaan op basis van de toegestuurde foto's.
Het artikel is in nieuwstaat geleverd aan het begin van het schooljaar; boeken die in nieuwstaat worden geleverd worden bij inname strenger gecontroleerd.

De betreffende afdeling heeft geconstateerd dat het artikel dermate veel schade heeft opgelopen dat deze, gezien de levering in nieuwstaat, niet geaccepteerd kan worden.

De schadefactuur voor het artikel zal derhalve niet komen te vervallen; we verzoeken je de factuur zonder de aangegeven aanmaankosten spoedig te voldoen. Wanneer de factuur niet wordt voldaan, zal het niet meer mogelijk zijn de aanmaankosten te laten vervallen.

Dit is tevens per e-mail gecommuniceerd op 11 september j.l.

We vertrouwen er op je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Uriel