Klacht: “Schade” bij retour

op 13 februari 2018 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Ik had een Samsung S8 besteld, inclusief abonnement bij Belsimpel. Als Iphone gebruiker vond ik hem na een half uurtje spelen toch niet prettig, waardoor ik hem retour heb gestuurd, binnen 24 uur.

Nu kwamen ze met een mail dat er “lichte schade” op de telefoon zou zitten en dat ze 10% van mijn aanbetaling houden…
Ik ben er echt 100% zeker van, dat er geen beschadigingen op de telefoon konden zitten. Hij heeft in de doos gezeten en in mijn hand, verder is hij niet geweest. Gelukkig heb ik foto’s gemaakt om dit te bewijzen (las al negatieve ervaringen over Belsimpel op internet met zo’n soort gelijk verhaal). Zowel mijn man, broer en kinderen waren aanwezig bij het inpakken van het toestel, (we hebben zelfs onder de felle lamp gecheckt of hij nog helemaal krasvrij was en dit was het geval) en allemaal zijn we boos en zeer verbaasd over deze mail. Niet netjes, Belsimpel. Ik baal hier gruwelijk van!

Ik wil graag het totale bedrag van €146,95 terug op mijn rekening. En dat jullie toegeven dat de telefoon wel degelijk krasvrij is. Zie de foto's die jullie al hebben gekregen van mij.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara de Bruijn