Klacht: Schade bank

op 19 mei 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Bij otto een bank besteld, deze was met schade geleverd.
Bank retour gedaan en een andere bank besteld, deze was ook met schade binnen gekomen. Nu is de derde bank binnen alweer met schade en willen ze de oude bank niet retour meenemen. Ze geven geen korting voor de schade terwijl ik al bijna een jaar bezig ben zo. Ik heb ook geen zin om weer 3 maanden te moeten wachten op de 4e bank. En ik zit met een bank die retour moet in mijn kleine woonkamer.

Als ze banken terug nemen en ik mijn geld terug krijg

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 19 mei 2021 om 10:33 geantwoord

Heeft op 22 mei 2021 om 15:42 geantwoord

Ik heb zat mails gestuurd jullie moeten niet liegen ook deden ze vandag moeilijk om de beschadigd goed weer terug mee te nemen n half uur discussiëren namen ze het mee ik heb hellemaal geen korting gehad

Bericht van OTTO

2 maanden geleden - Otto heeft de klant een mail gestuurd met daarin nogmaals de uitleg dat wij geen mail hebben ontvangen wanneer de nieuwe bank geleverd wordt, zodat wij ook geen afhaalopdracht kunnen inplannen voor dezelfde dag. De korting is niet afgeboekt, omdat de klant nog niet aangegeven heeft of ze de bank wil behouden. De korting wordt enkel afgeboekt als de klant de bank behoudt. Met vriendelijk groet, OTTO Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Petutie