Mijn Klacht:
Ik heb een paar weken geleden een nieuw toestel ontvangen van mijn verzekeraar ACE Dynasure, via T-mobile. Echter bleek al heel gauw dat het nieuwe toestel veel gebreken vertoont. snel leeglopen van de batterij, home button doet het niet. spontaan valt het toestel uit en gaat niet aan. Galerij doet het niet en de camera knop ook niet. Toestel liep steeds vast en werd ontzettend warm tijdens het opladen.
Dus heb ik contact opgenomen met de afdeling garantie, omdat het daaronder zou vallen met de klachten. op het nieuwe toestel staat aan de achterzijde geen imei nummer. eenmaal mijn klacht geregistreerd op 7 juni bel ik zelf op 14 juni over de status. toen werd mij aangegeven dat, omdat het imei nummer ontbreekt het toestel nog niet in behandeling is genomen. na mijn telefoontje gebeurde er eindelijk iets; toestel werd in behandeling genomen. na meerdere malen te bellen is op 16 juni het toestel ineens in behandeling genomen ter reparatie en blijkt dat er volgens dynafix niets aan de hand is. klacht niet geconstateerd. belachelijk! om van te huilen letterlijk. ik vind de gang van zaken bij zulke bedrijven zo vreselijk. ik betaal elke maand 14euro voor de verzekering en je krijgt er letterlijk stank voor dank terug. ik krijg zelf een niet goed werkend toestel van ze. stuur ik het terug wordt er niet geconstateerd.
Gewenste Oplossing:
ik wil dat mijn toestel naar behoren toe werkt. toestel is immers nieuw opgestuurd volgens dynafix. Dynafix komt de afspraken niet na en komt tekort in de nakoming. Ik verwacht een behoorlijke reparatie waarbij de klachten worden weggenomen en waarnaar serieus wordt gekeken. secundair verwacht ik een nieuw toestel, omdat de huidige teveel gebreken vertoont.
ik wil hierover niet over 30dagen worden benaderd maar binnen een paar werkdagen. door de nalatigheid van Dynafix heb ik nu al een paar werkdagen geen werkend toestel.
