Klacht: schade aan samsung s7 edge

op 17 juni 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een paar weken geleden een nieuw toestel ontvangen van mijn verzekeraar ACE Dynasure, via T-mobile. Echter bleek al heel gauw dat het nieuwe toestel veel gebreken vertoont. snel leeglopen van de batterij, home button doet het niet. spontaan valt het toestel uit en gaat niet aan. Galerij doet het niet en de camera knop ook niet. Toestel liep steeds vast en werd ontzettend warm tijdens het opladen.

Dus heb ik contact opgenomen met de afdeling garantie, omdat het daaronder zou vallen met de klachten. op het nieuwe toestel staat aan de achterzijde geen imei nummer. eenmaal mijn klacht geregistreerd op 7 juni bel ik zelf op 14 juni over de status. toen werd mij aangegeven dat, omdat het imei nummer ontbreekt het toestel nog niet in behandeling is genomen. na mijn telefoontje gebeurde er eindelijk iets; toestel werd in behandeling genomen. na meerdere malen te bellen is op 16 juni het toestel ineens in behandeling genomen ter reparatie en blijkt dat er volgens dynafix niets aan de hand is. klacht niet geconstateerd. belachelijk! om van te huilen letterlijk. ik vind de gang van zaken bij zulke bedrijven zo vreselijk. ik betaal elke maand 14euro voor de verzekering en je krijgt er letterlijk stank voor dank terug. ik krijg zelf een niet goed werkend toestel van ze. stuur ik het terug wordt er niet geconstateerd.

ik wil dat mijn toestel naar behoren toe werkt. toestel is immers nieuw opgestuurd volgens dynafix. Dynafix komt de afspraken niet na en komt tekort in de nakoming. Ik verwacht een behoorlijke reparatie waarbij de klachten worden weggenomen en waarnaar serieus wordt gekeken. secundair verwacht ik een nieuw toestel, omdat de huidige teveel gebreken vertoont.

ik wil hierover niet over 30dagen worden benaderd maar binnen een paar werkdagen. door de nalatigheid van Dynafix heb ik nu al een paar werkdagen geen werkend toestel.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Wij vinden het jammer te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw reparatie. Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer van de reparatie? Dan kijken wij graag met u mee naar uw klacht. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht meltem.yucedag

1 jaar geleden - Geachte Dynafix team, het nummer is 13815728. Ik hoor graag van u. Mvg, M Yucedag

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant, Wij zien dat uw toestel inmiddels opnieuw aangemeld is en wij zullen deze dan ook nogmaals grondig onderzoeken echter kunnen wij geen reparatie bieden op het moment dat het toestel geen klachten vertoont tijdens genoemd onderzoek. U vraagt ons ook een nieuw toestel te leveren, helaas is dit niet mogelijk. Wij zijn een reparatiedienst en hebben niet de beschikking over nieuwe toestellen welke wij uit zouden kunnen sturen. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 19 juli 2016 om 09:22 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door meltem.yucedag