Klacht: Schade aan mobiel en niet goed gerepareerd

op 08 februari 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn mobiel 3x achter elkaar gestuurd voor reparatie van voor scherm!!
Telkens kwam het toestel terug met “gaapte scherm” ?!
Nu stuur ik mijn toestel weer terug omdat tijdens de reparatie schade is aangebracht door de montuur!!!

Ik vind het zeer merkwaardig dat al de keren ik mijn toestel heb op gestuurd heb nooit een email heb gekregen met aanduiding dat de verzekering niet dekt. Voor deuken krassen en allen het scherm verzekert!!
Nu krijg de mail toegestemd met schade aan mobiel die er eerst niet was!!
Wanneer ik dynafix hier op aanspreek vertellen ze mij foto’s van de schade te maken en meschien kunnen we wat doen ja of nee anders word het naar eigen rekening gebracht????
Ik ben hier volledig niet mee eens!!!

Ik vraag u graag mij op de hoogte te stellen voor dat er actie word ondernomen op het toestel!!
Ik ga niet akkoord om reparatie kosten te betalen voor schade die ik niet heb gemaakt!!!

ImageImage

Outlook voor iOS downloaden

Wanneer me mobiel gerapereed is!!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

7 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 februari 2018 om 09:47 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Momo.....