Klacht: Schade aan mijn vloer door zandberg recht voor mijn deur

Drapenier op 23 oktober 2017 over ROVA in de categorie Schoonmaakbedrijven

Even geleden zijn bij mij schuin voor de deur de ondergrondse afvalcontainers vervangen tijdens dat gebeuren hebben ze het zand dat ze overhadden recht voor mijn deur gedeponeerd met het gevolg dat iedere keer als ik mijn voordeur open doe ik een zandbak in mijn huis heb en daardoor mijn hele vloer onder de krassen zit ik heb meerdere malen met de rova gebeld om te vragen het op te lossen zonder resultaat pas toen ik vanmorgen belde met de mededeling dat ik hogerop zou gaan konden ze melden dat het zand morgen word weggehaald maar een schade oplossing daar gaan ze niet over. Het personeel aan de telefoon is heel gefrustreerd en onklantvriendelijk.

Ik wil dat ROVA met een oplossing komt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ROVA

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ROVA in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ROVA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ROVA

Heeft op 23 oktober 2017 om 14:16 geantwoord

Geachte mevrouw Schotman,

Als eerste mijn excuses voor het ongemak.

Ik heb het voor u nagekeken. Het desbetreffende zand dat voor uw woning, op gemeentegrond, is geplaatst wordt morgen (24 oktober) weggehaald.

Dit is voor u nagevraagd vandaag zie ik, nadat u met ons heeft gebeld. Toen hierover meer bekend werd (over het weghalen van het zand) hebben wij u hiervan telefonisch op de hoogte gebracht.

Met vriendelijke groet, ROVA Klantcontactcentrum.

Drapenier

Heeft op 25 oktober 2017 om 10:01 geantwoord

Hoe gaan we de schade aan mijn vloer oplossen?????

Alle klachten die gemeld zijn door