Klacht: Schade aan mijn huis bij levering niet vergoed

op 17 mei 2019 over Beddenplein.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de levering van een boxspring van Beddenplein zijn er stevige beschadigingen aan mijn huis opgetreden (diepe groeven in de muur).
Contact opgenomen per email. Nemen geen verantwoordelijkheid. Op het verzoek op de leveringsvoorwaarden op te sturen is niet meer gereageerd. Slechte service! Ik twijfel sterk aan de betrouwbaarheid van dit bedrijf Bonafide?

Gewenste Oplossing:

Als ze de schade voor de reparatie van de muur vergoeden. En daarnaast excuses maken voor de onbeschofte manier van behandeling van klachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beddenplein.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Anthony@trueservice.nl