Klacht: Schade aan laminaatvloer

op 26 oktober 2015 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben een laminaatvloer gekocht met de mededeling dat wij een kwalitatief goede vloer hadden gekocht. Er zat ook nog eens 15jaar garantie op. Wij hebben in de winkel duidelijk aangegeven de vloer zelf te laten leggen. De vloer lag er perfect in, wij waren tevreden. Op een gegeven moment wel vlekken op de vloer die er niet meer afwillen. Iemand bij ons thuis geweest van Carpetright en zou kunnen komen door HG laminaatreiniger. Uiteindelijk maar reinigingsproducten van Carpetright aangeschaft (met een beetje korting jawel). Vervolgens binnen een jaar steeds meer beschadigingen. Een enkele kan ik mee leven maar steeds meer en dat binnen een jaar?! Wederom iemand bij ons thuis geweest. Deze heeft foto’s gemaakt en blijkt de vloer veel te werken waardoor het nu (was niet in het begin het geval) te strak tegen de muur aan zit. Klacht niet gegrond, komt door het leggen. Het stuk waar de vloer alle ruimte heeft om uit te zetten blijkt het stuk met de meeste beschadigingen. ??? Maar 1 voordeel: we krijgen korting op onze volgende aankoop. Dit was voor mij de eerste aankoop bij dit bedrijf en ook gelijk de laatste. De vlekken zitten er overigens ook nog steeds op, sterker nog, er komen steeds meer. Volgens hen misschien te nat gedweild, toch een verkeerd product, misschien door vettigheid in de keuken (zat het maar alleen in de keuken). En deze klacht hebben ze niet eerder gehoord. En dat terwijl er volgens de verkoper toch landelijk pallets vol van verkocht zijn. Nou bedankt Carpetright voor dit kwalitatief goede laminaat met 15 jaar garantie!!!had gelijk gezegd dat de garantie komt te vervallen wanneer het niet door jullie wordt gelegd en dat deze vloer wel eens extreem kon gaan uitzetten…..

Deel van het geld terug. Binnen een jaar immers toe aan nieuwe vloer?! Of geheel nieuwe vloer inclusief leggen zodat de garantie gegarandeerd blijft.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 24 juni 2016 om 09:34 geantwoord

Geachte familie Staal,

Naar aanleiding van ons contact, met betrekking tot uw klachtmelding, zijn we samen het volgende overeengekomen. Carpetright levert u uit coulance en ter oplossing van de klacht een nieuwe vloer. U hebt reeds een nieuwe vloer bij ons uitgezocht, welke wij binnenkort voor u zullen stofferen.

Wij hopen u op deze manier een passende oplossing te hebben geboden en wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe vloer toe.

Carpetright After Sales.

Alle klachten die gemeld zijn door Duma