Klacht: Schade aan het toestel

op 20 maart 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Hallo.

Ik heb zoals vele jaren een abonnement bij kpn. AfgesloteNee voor mijn mobiele Telefoon.
Sinds een aantal jaar heb ik daar een verzekering bij afgesloten en daar een aantal keer gebruik van gemaakt en daar ben ik netjes bij geholpen, mijn telefoon werd altijd kosteloos gerepareerd . Nu viel voor een week of 2,5 mijn telefoon uit mijn broekzak bij het uitstappen van mijn bedrijfsbus en kwam verkeerd terrecht ondanks mijn cover die er omheen zit . Nu zit ik met een ster in mijn scherm . Maar gelukkig ben ik verzekerd dacht ik . Dus ik bel kpn. Op om mijn schade te melden. En of ik mijn telefoon bij de winkel kon afgeven. Hierbij werd gezegd dat het geen probleem was en dat ze tegenwoordig niet meer repareren maar vervangen. Ik was hiermee niet bekend maargoed . Als dat hun werkwijze is dan vind ik dat prima! Als ik maar weer een fatsoenlijk scherm heb . Alleen werd er gezegd dat er een eigen risico aan verbonden zit van 90 euro. Hiervan schrok ik wel even aangezien ik altijd kosteloos geholpen ben . Toen heb ik mijn contract nagekeken maar daar staat in dat ik met mijn verzekering recht heb op GRATIS reparatie aan defecten én schade. Dus ik heb weer opgebeld naar kpn dat dit echt in mijn contract staat . Waarop er werd geantwoord dat ze overgestapt zijn van verzekeraar . Het word nu uitbesteed aan een bedrijf . En die rekenen 90 euro eigen risico . Daar zou ik ergens rond( ik heb de maand oktober november en december horen zeggen) van op de hoogte zijn gebracht volgens de medewerkers die ik heb gesproken . Volgens de meeste via de mail en volgens sommige via een brief . Van beide heb ik nooit iets gezien . Ik heb een klacht ingediend bij kpn en word niet in mijn gelijk gesteld terwijl ik dat naar mijn mening wel heb . Sommige medewerkers begrijpen mijn probleem en proberen mee te werken en denken maar worden van hogerhand weer terug geroepen . Ik heb altijd gedacht dat de klant bij kpn koning is, nou daar kom ik nu wel achter …. ik betaal 8,50 per maand aan verzekering . Dat is dus in mijn abbonementsduur van 2 jaar 204,00 euro. Plus 90 euro eigen risico . Is 294,00 euro voor een nieuw schermpje . Ik vind het nogal wat geld …..

Ik ben tevreden wanneer mijn telefoon zoals in de bij mijn contract gevoegde voorwaarden staat , mijn telefoon kosteloos word hersteld . Daarna zeg ik mijn verzekering op en draai ik zelf op voor mijn volgende schade aan mijn telefoon

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.loermans
x