Klacht: Scanners

op 07 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik doe elke week mijn wekelijkse boodschappen bij jumbo in het centrum van Oosterhout.
Omdat ik dan veel nodig heb doe ik het scannen.
Nu al 4 keer dat ik alles weer op de band moet zetten omdat ze bij de scankassa een steekproef doen en iets dubbel scannen . Vorige week scanners die ermee ophouden, dus alles weer op de band . Verschrikkelijk gewoon !! Wat een slechte service dan ook . ” ja kunnen we niks aan doen ” . Tuurlijk .zet een bril op dan !

Gewenste Oplossing:

Als hun goed kijken met steekproef en de scanners goed werken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mandytienen