Klacht: saunabonnen

op 24 december 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisterenavond parfum gekocht t.w.v. €59.95
blij met de aankoop en de verpakking.

Minder blij toen ik een dag later hoorde dat bij aankoop boven de €55 je recht had op 2x saunabon.
Mijn zus had ze wel gekregen, wel vertelde ze dat ze er zelf om had moeten vragen….Dat had ik dus niet gedaan want ik wist niet van de acie.

Ben vandaag teruggegaan Douglas Dordrecht maar HELAAS ze waren op.

Gewenste Oplossing:

saunabon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douglas

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douglas nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 15 januari 2018 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Bruijn,

Hartelijk dank voor het delen van uw klacht via klacht.nl en onze welgemeende excuses voor de vertraagde reactie.

Hopelijk heeft u via een alternatieve wijze contact met ons op kunnen nemen naar aanleiding van uw ervaring met de uitgifte van onze wellnessvouchers.

Mochten wij u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn, schroom dan niet om contact op te nemen via onze klantenservice. Wij zijn telefonisch bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 899 1115 of per e-mail: klantenservice@douglas.nl

Met vriendelijke groet,
Parfumerie Douglas Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door debbiebruijn