Klacht: saunabon

op 17 oktober 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb via groupon een saunabon voor 2 personen gekocht voor 24,95.ik heb betaald en de bon netjes uitgeprint.omdat ik daarna een beetje moe werd van al die advertenties elke dag,heb ik mijn account opgezegd,maar tot mijn grote verbazing kon ik vandaag niet met die bon betalen in de sauna.nu heb ik dus dubbel betaald!!!ik baal hier heel erg van!!!!!

Gewenste Oplossing:

als groupon mij een nieuwe bon stuurt die ik dan weer op moet sturen naar sauna schiedam,waardoor ik mijn extra betaalde geld terug kan krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sonjazaal