Mijn Klacht:
Donderdag 19 maart een koelkast besteld bij de Mediamarkt mbv Santander. De aanvraag was goedrekeud. Vrijdag de 20ste belde ik omdat ik geen bericht kreeg van zowel Santander als Mediamarkt. Er bleek een storing in het systeem te zitten waardoor de goedkeuring niet werd doorgegeven aan Mediamarkt dus die levert niet uit. Sindsdien elke dag gebeld om te vragen wat de status is en uit te leggen dat vooral in deze tijd het niet hebben van een koelkast niet te doen is! Elke dag hoor ik hetzelfde verhaal dat de it-afdeling ermee bezig is en dat ze me niet verder kunnen helpen en dat ik maar moet wachten! Vandaag weer gebeld en nu ben ik het wel helemaal zat op geen enkele manier kan men mij tegemoet komen want zo werkt het systeem niet en ondanks het feit dat de aardige front office mij begrijpt kom ik geen stap verder en heb ik na bijna 2 weken nog steeds geen koelkast. De servicelevel vind ik hierbij zeer laag voor een organisatie als Santander. Ik ben ten einde raad zit elke dag met beide organisaties te bellen, vanwege de drukte elke keer ontiegelijk lang in de wacht om weer te horen dat ze niks kunnen doen. Ik kannniet geloven dat een organisatie als Santander zijn klanten niet tegemoet kan komen als de fout bij hen ligt en ik nu dus geen kant op kan.
Gewenste Oplossing:
Iemand anders dan de dames van de front office moet zijn of haar hand uitreiken want alle dames die ik heb gesproken bij de front office van Santander kunnen mij (begrijpelijk) niet verder helpen. Ik ben hwt helemaal zat! Vastzitten aan een contract waar ik niks mee kan nu!
