Klacht: Slechte klantenservice

op 12 mei 2020 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dringend een bewijs nodig, voor mijn hypotheek, dat ik mijn lening volledig heb afgelost bij jullie op de datum 1 mei 2020. Ik heb na heel lang gewacht te hebben eindelijk telefonisch contact gehad met een medewerker…die zou een mail sturen met daarin een link om te downloaden. Wel, ik kom na vele pogingen niet ingelogd , daarna nieuw wachtwoord gevraagd, wat ook weer veel tijd kost, dan komt er weer een melding dat e-mailadres niet matcht met wachtwoord, toen allerlei tekst in het Engels, weer twee keer gebeld voor niks en nu ten einde raad!

Gewenste Oplossing:

Ik zou heel erg tevreden zijn als jullie mij schriftelijk een bewijs toesturen dat mijn lening is afbetaald. Mijn nieuwe hypotheek moet zo snel mogelijk geregeld worden nl. En alles is in orde voor de rest. Ik had dit telefonisch willen vragen aan een medewerker, maar een lange wachttijd volhouden, leverde geen gesprek op, maar een plotselinge verbroken verbinding. Ik zou graag spoedig een reactie terugwillen. Mijn e-mailadres is hlauwen@gmail.com en mijn telnr 0625011813 of 0164-314845,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Santander

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Santander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 32-3856484