Klacht: Slecht contact, slechte service.

Santanderzuigt op 12 november 2020 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een lening aangevraagd 2 maanden terug. Niet eens een achterlijk hoog bedrag (maar 1500 euro), maar gewoon zodat ik geen problemen zou hebben met vaste kosten door Corona.

Ik heb een vaste baan, erg lage lasten dus het zou geen probleem moeten zijn. Volgens mijn eigen berekening zou ik tot 20.000 euro moeten kunnen lenen bij hun zonder problemen.

Nadat ik alle gegevens had aangeleverd moest ik blijkbaar aanvullende gegevens opsturen. Een overzicht van mijn hypotheek kosten (afgelopen 6 maanden) en een overzicht van mijn bankrekening (maximaal 2 maanden oud).

Dit heb ik verstuurd… niet 1x neeee. Wel 4 keer! Elke keer vragen ze voor de zelfde info!!!
Zelfs nog meer informatie aangeleverd dan nodig was.
Er wordt helemaal niets mee gedaan volgens mij.

Over de afgelopen 2 maanden heb ik 6x contact geprobeerd te zoeken via de telefoon.
4x hier van werd ik zogenaamd doorverbonden naar de juiste afdeling… dit was niet het geval. Na een wacht tijd van 10 minuten!!!! (niet eens gratis nummer) werdt er gewoon opgehangen en kon ik opnieuw bellen.

Santander is niet te vertrouwen en ze staan helemaal niet klaar voor de klant.

Na in totaal 4 maanden gewacht te hebben is mijn lening afgekeurd.

Nutteloos. Kan nog beter naar ferratum of saldodipje gaan en de boete er bij betalen, dan ben je zelfs nog beter en sneller af dan bij Santander.

Gewenste Oplossing:

Zodra er fatsoenlijk ge-communiceerd wordt en geen onzin gevraagd wordt.
Communicatie zou belangrijker moeten zijn voor Santander, daar geven ze blijkbaar niet om en dat is walgelijk.

Ik ben nog nooit zo slecht behandeld ergens.

Jullie willen klanten toch? Waarom ga je dan zo slecht om met je klanten en sta je niet voor ze klaar?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Santander

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Santander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Santanderzuigt