Klacht: Santander: uw klant wil iets simpels als een lening inlossen!

Hechda op 06 februari 2015 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 30 december 2014 bezig met iets simpels als het opvragen van het openstaande bedrag van ons doorlopend krediet om deze in te kunnen lossen. Binnen 4 werkdagen zou dit per post toegestuurd worden. Inmiddels 2 verzoeken verder via mail niets ontvangen. Telefonisch een dame gesproken die de inlossingsbrief online binnen de inlogomgeving van mijn Santander rekening zou plaatsen wat tot nu toe niet gebeurd is ofwel niet benaderbaar is, gevolgd door diverse mailwisselingen hoe deze brief online in te kunnen zien, wederom een instructie van Santander via mail. Santander, de instructie werkt niet bij mij! Wellicht bij anderen maar niet bij mij. Krijg geen rekening te zien, mijn emailadres komt niet overeen met de gegevens die u schijnbaar wel heeft. Kortom het lijkt er op dat Santander het wel prettig vindt om klanten nog een paar maanden langer aan het lijntje te houden om op die manier nog even wat meer te kunnen incasseren. Verbazingwekkend hoe snel je een lening kunt afsluiten, alles werkt in no time. Het beëindigen is een geheel ander verhaal. Hoe moeilijk kan het zijn Santander!!

Gewenste Oplossing:

Als er gister (!) een brief in de brievenbus ligt met de gegevens hoe deze lening in z'n geheel in te lossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Santander over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Santander in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Santander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Santander

Heeft op 12 februari 2015 om 17:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

De afdeling Customer Care heeft contact opgenomen met de klant en verzocht om verificatie van het e-mailadres op andere wijze. Een en ander met het oog op de bescherming van de persoonsgegevens. De verificatie is inmiddels afgerond en de gewenste informatie is verstrekt.

Alle klachten die gemeld zijn door Hechda