Mijn Klacht:
Sinds 30 december 2014 bezig met iets simpels als het opvragen van het openstaande bedrag van ons doorlopend krediet om deze in te kunnen lossen. Binnen 4 werkdagen zou dit per post toegestuurd worden. Inmiddels 2 verzoeken verder via mail niets ontvangen. Telefonisch een dame gesproken die de inlossingsbrief online binnen de inlogomgeving van mijn Santander rekening zou plaatsen wat tot nu toe niet gebeurd is ofwel niet benaderbaar is, gevolgd door diverse mailwisselingen hoe deze brief online in te kunnen zien, wederom een instructie van Santander via mail. Santander, de instructie werkt niet bij mij! Wellicht bij anderen maar niet bij mij. Krijg geen rekening te zien, mijn emailadres komt niet overeen met de gegevens die u schijnbaar wel heeft. Kortom het lijkt er op dat Santander het wel prettig vindt om klanten nog een paar maanden langer aan het lijntje te houden om op die manier nog even wat meer te kunnen incasseren. Verbazingwekkend hoe snel je een lening kunt afsluiten, alles werkt in no time. Het beëindigen is een geheel ander verhaal. Hoe moeilijk kan het zijn Santander!!
Gewenste Oplossing:
Als er gister (!) een brief in de brievenbus ligt met de gegevens hoe deze lening in z'n geheel in te lossen.
