Klacht: Rekening geblokkeerd

op 31 maart 2020 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw

Na het ontvangen van een email van jullie met de vraag gegevens op te sturen heb ik met jullie gebeld aangezien dit overbodig was in mijn ogen omdat ik mijn financiële situatie net daarvoor had doorgenomen met uw collega Dwight Felix Direct Business Agent | Outbound.

Na overleg met uw collega nadat ik had uitgelegd dat mijn financiële situatie al was doorgenomen door Dwigt Felix. Was het niet nodig om de gegevens op te sturen nu wou ik geld overmaken zodat ik de reparatie aan mijn auto kan betalen en kwam erachter dat mijn rekening weer geblokkeerd is. Zonder mij hiervan op de hoogte te stellen.

Graag hier een spoedige oplossing voor aangezien ik vandaag 31-03-2020 mijn auto moet ophalen en de reparatie moet betalen.

In afwachting van uw bericht,

Jw Bogerd

Gewenste Oplossing:

Als de rekening weer gedeblokkeerd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Santander

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Santander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]