Klacht: Onjuiste informatie en onkunde

phtran op 19 oktober 2020 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had eind juni een doorlopend krediet bij Santander tegen 14% rente. Sinds september geld er een maximumrente van 10% vanwege corona. Ik begreep dat de nieuwe rente niet gold voor lopende leningen. Ik heb gemaild en gebeld. Op de emails kreeg ik geen antwoord. Tijdens het bellen werd me verteld dat ze in augustus de rente hadden verlaagd, ook voor mijn rekening. Intussen zie ik nergens de lagere rente vermeld staan voor mijn rekening, maar ik zie gewoon nog steeds de hoge rente maandelijks in rekening gebracht worden. Maar dat begrepen ze niet aan de telefoon, want ze kunnen daar blijkbaar niet rekenen.

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn rente hebben verlaagd, dan wil ik dat graag zwart op wit zien en als ze mijn rente niet hebben verlaagd, dan wil ik geen verkeerde informatie ontvangen als ik met de kklantenservice bel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Santander

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Santander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door phtran