Mijn Klacht:
Goedenavond,
Ik wil graag een klacht indienen voor een onterechte negatieve BKR registratie en wil graag verzoeken tot verwijdering.
Mijn partner heeft gisteren bij toeval contact met jullie gehad voor een lening die hij wou afsluiten. (verbouwing huis). Ze gaven aan dat dit niet kan door mij, ik was hier echt verbaasd over want ik ben mij nergens van bewust en dat is al erg vreemd.
Ik zal het even uitleggen.
Ik heb een laptop lening bij jullie. Ik betaal maandelijks €23,46
Dit altijd netjes gedaan, tot het Corona kwam. Ik heb een eigen bedrijf in de zorg waardoor mijn facturen te laat zijn uitbetaald en er wat bedragen zijn terug gestort.
Het is gestorneerd op 21 februari van de maand januari.
23 februari gestorneerd van de maand februari.
3 maart gestorneerd van de maand maart.
Deze 3 bedragen zijn in een tijdsbestek van 2 weken gestorneerd.
10 maart kreeg ik een betaal verzoek, heb ik alle 3 de bedragen meteen betaald op 10 maart. Dit was een bedrag van €70,38.
Ik heb van jullie geen verdere mail, brieven gehad met herinneren, betaal verzoeken, dreigingen met een BKR registratie etc.
Want volgens mij mogen jullie niet stil zwijgend overgaan op een negatieve BKR terwijl ik van niks weet en mij van geen kwaad bewust ben en ik netjes betaald heb toen ik het 1e betaal verzoek kreeg.
Ik heb contact gehad met een jurist die gaat over de BKR registraties en hij gaf aan dat er bij hem bekent is dat jullie het restant bedrag hebben opgeëist, dit is ook NIET het geval. Tot op heden betaal ik nog netjes elke maand de €23,46.
Er gaat hier flink iets mis, want ik heb verder van geen enkele kant bericht van jullie gehad over het niet betalen van het maandelijkse bedrag.
Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van jullie.
Gewenste Oplossing:
Verwijdering negatieve BKR.
