Klacht: afschrijving van verkeerd rekeningnr

brum op 03 juli 2020 over Santander in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij hebben in januari bij santander wat geld geleend bij deze opname is er een rekeningnr ingevuld deze rekening was toen nog actief maar door een hersenbloeding werd deze rekening niet meer actief werkte voor mijzelf ZZP
nu ben ik al een paar maande bezig om santander te vertellen dat teblijven afschrijven van deze rekening zinloos is heb ook al een toegezonden formulier ingevuld met een nieuw rekening nr getekend en ingestuurd maar santander reageert nergensop als je betlt word je er na het keuzemenu uitgegooid

Gewenste Oplossing:

op het moment dat het rekeningnr is aangepast

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Santander

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Santander nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brum