Klacht: Sans Online weigert mijn betaling

op 10 augustus 2017 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wil bestelling betalen aan Sans Online, maar krijgt te horen dat vordering vandaag is overgedragen aan Focum. Heb nog niets gehoord van Focum en volgens medewerker van Sans kan dit nog enige dagen duren wegens vakantie. Mijn betaling wordt dus geweigerd door Sans Online. Daarnaast geen deugdelijke 14-dagen brief ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wens volgens brief/email van 4-8 te betalen, dus hoofdsom plus € 12,50 administratiekosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 24 augustus 2017 om 09:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Karmee