Klacht: Sanidor 4-seizoenen antiallergie dekbed

op 02 juli 2012 over Margriet in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de site Margriet>Dealco”dagactie” dekbed besteld. Na ruim twee weken niks ontvangen mailtje gestuurd Antwoord:De Bestelling wordt zo spoedig mogelijk geleverd, naar verwachting deze week. Excuses voor het ongemak. Niks geleverd weer een mailtje gestuurd. Telefonisch contact gehad met Margriet en klantenservice Dealco. Mail gehad zie onderstaande:
Onze excuses voor de slordige communicatie.
Er is helaas wat vertraging ontstaan bij de verzending van uw order.
Wij verwachten dat uw bestelling eind deze week bij u thuis bezorgd zal worden. Niet dus weer mailen, antwoord:
Wij nemen morgenochtend contact met u op over de verzending van uw Sanidor zomerdekbed…geen contact met mij opgenomen.
Weer mailen, antwoord terug:
Ik heb van onze distributeur begrepen dat de dekbedden nog niet geleverd zijn.
Zullen wij uw order annuleren en uw geld terug storten?
Zou u zo vriendelijk willen zijn uw rekeningnummer naar ons
terug te mailen zodat wij de terug storting in orde kunnen maken? Via Ideal heb ik het 3 mei meteen overgemaakt raar dat ze mijn rekeningnr. niet hebben.
Mailtje gestuurd met rekeningnr. na een week geen geld op mijn rekening gestort (€95,87)weer mailen, antwoord:
Ik heb uw gegevens doorgegeven aan onze financiële administratie.Wij gaan uw geld binnen een week terug storten. Weer een week verder nog geen geld op mijn rekening gestort…weer gemaild, geen reactie meer gehad!Zijn nu twee maanden verder mijn geduld en begrip zijn op, wat kan ik nu nog doen om mijn geld terug te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld teruggestort word op mijn rekening €95,87.

Alle klachten die gemeld zijn door corabeers