Klacht: verkeerde bezorging

mhoogerv op 08 januari 2012 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

catalogus is bezorgd op 2211 ha te noordwijkerhout. Had bezorgd moeten worden op 2211 gw te noordwijkerhout.

Gewenste Oplossing:

Heb ondertussen met Bakker gebeld. Op hun verzoek catalogus in een reguliere postbus gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 23 februari 2012 om 10:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/ mevrouw,

Wij hebben vanaf heden nog steeds niks van u vernomen.
Ook naar een herinnering mail is er geen reactie gekomen

Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval dan vernemen wij dit graag. U kunt contact met ons opnemen via [email protected]

Wij danken u bij voorbaat voor de genomen moeite.

Alle klachten die gemeld zijn door