Mijn Klacht:
Ik kreeg onlangs een 2 de betalingsherrinnering van Bonprix. Beetje vreemd want ik heb nooit een 1e betalingsherrinnering ontvangen. Inmiddels is dat in onderzoek bij het desbetreffende bedrijf want ik had volgens mijn administratie wel al betaald maar nu krijg ik nog een betalingsherrinnering die verstuurd is op de 18 maar ik heb hem pas de 24ste ontvangen. Ik vind toch wel dat dit een erg lange tijd is dat de post onderweg is geweest. Nu wil ik een klacht op de website van sandd deponeren maar er is helemaal geen klachtenpunt. En dat vind ik echt niet kunnen voor zo’n bedrijf.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon al mijn post ontvangen, wie weet wat ik allemaal nog meer niet ontvang. En ze moeten gewoon vaker bezorgen, dan had ik voor het weekend het bedrijf in kwestie kunnen bellen. Nu zit ik het hele weekend me af te vragen hoe en wat.... daarnaast vind ik dat ze een eigen meldpunt moeten hebben voor klachten.
