Klacht: samsungtelefoon

op 20 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb een telefoontje aangevraagd van 17.50. Toen ik het kreegmoest ik 24.75 betalen.Dat is inmiddels verholpen door het met mijn rekening te vereffenen.Ik zou mijn nummer van mijn huidige telefoon houden maar bleek niet het geval te zijn wat wel telefonisch was gezegd. Het blijk dat het goedkoopste van gekoopste is. Het telefoontje is uit het jaar nul zit een toon op kan niet harder of zachter gezet worden geen andere molodietjes.Ik wil hem terug sturen want aan zo’n telefoon heb je niets. Ik voel mij bekocht.

Dat ik het terug kan sturen want hier heb ik niets aan. Ik ben altijd tevreden geweest over tele2 maar hier moeten zij niet mee komen.

m.v.g. mevr.F.J.Gelauff-Sandifort

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 13 augustus 2012 om 16:33 geantwoord

Vervelend dat het mobiele toestel niet naar tevredenheid is. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

Alle klachten die gemeld zijn door fj.gelauff