Klacht: Samsung tablet oplader

op 23 maart 2013 over Groupon in de categorie Coupon Sites

De gekochte tablet van Samsung via een Groupon deals is prima maar de oplader is stuk geleverd.
Na veel heen en weer bellen met de leverancier en Groupon stuurt de leverancier na heel veel gedoe en zeuren een nieuwe oplader op.
Helaas ook deze is stuk. De klacht bij Groupon neergelegd en vervolgens zeggen ze het volgende: opnieuw proberen om via de leverancier een nieuwe te krijgen of Groupon bied een credit van 20 euro aan.
Een nieuwe oplader kost ongeveer 31 euro ! dus ik mail dat ik dit geen optie vind.
Na heel veel mail verkeer met Groupon blijven zij bij hun standpunt 20 euro credit met een nieuwe optie de tablet terug sturen ? geen idee wie dat heeft bedacht de tablet werkt prima tenslotte of nogmaals contact opnemen met de leverancier.
Slaat nergens op waarom een goed functionerende tablet terug sturen .
Inmiddels zelf maar een oplader gekocht voor idd 31 euro!
Ik heb aangegeven dat ik heb op elk klachten forum zal zetten en ik nooit meer wat bestel bij Groupon dit kost ze dus meer dan 11 euro

Gewoon mij het bedrag vergoeden wat ik kwijt ben aan een nieuwe oplader we praten we over een verschil van 11 euro .
Het gaat mij niet eens om het bedrag maar de ergernis dat dit voor een goede klant van Groupon niet wordt opgelost.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Groupon

Heeft op 01 mei 2013 om 14:22 geantwoord

Beste Janette,

Volgens ons systeem is uw probleem inmiddels opgelost. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak.

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Janette van der Geest