Klacht: Samsung S9

op 31 oktober 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

na een bezoek aan het zwembad waarbij het 4 maanden oude toestel niet in het water is geweest, wel even 20 a 30 minuten naast het zwembad. Is het scherm zwart en kan niet meer bediend worden.

Nu krijg ik melding dat ik boven de 300 euro moet betalen i.v.m. schade aan het display. Het klopt dat er een hele kleine beschadiging aan het toestel zat, daarom de telefoon in een backcover gedaan die precies over de schade viel.
Op de foto die ik van Dynafix heb ontvangen is de schade veel groter dan hoe ik het toestel heb aangeleverd.

Op de foto die ik van Dynafix doorgestuurd heb gekregen is de schade veel groter.

reparatie onder garantie

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2018 om 16:43 geantwoord

Geachte klant,

Op het moment van binnenkomst heeft de monteur direct geconstateerd dat het display schade had in de vorm van valschade. Het onderzoek is uitgevoerd conform de voorwaarden van de fabrikant. Wanneer u het niet eens bent met deze beoordeling kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht in te dienen bij de garantieverlener (fabrikant). Wij kunnen spijtig genoeg niets voor u betekenen in deze zaak. De prijsopgave is terecht opgemaakt en zal ook gehandhaafd blijven.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door APK