Klacht: Samsung s7 edge oplaad connector

op 29 november 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Samsung s7 edge nog geen jaar oud valt niet onder de garantie meer. Toestel ging weg voor reperatie, omdat het toestel niet meer opladen. Telefoon wordt opgehaald en vervolgens door Dynafix beoordeeld. Men concludeerde dat eerst het scherm moet worden gemaakt voordat men het desbetreffende en gewenste onderdeel moest worden vervangen . Men gaf mij drie keuzes:
Afstand doen telefoon
Onderzoeks kosten en niet repareren € 59
Scherm vervangen € 380

Vind dit ongelooflijk slechte services en het scherm heeft alleen gebruikers sporen en een licht krasje rechts boven in de scherm wat tevens niet door was. Diverse keren gebeld naar Samsung wat mij eigenlijk gelijk gaf, maar niks aan kan doen en dat Dynafix zo het toestel behandeld. Dynafix gebeld tegen kosten van 0,45 eure per minuut en dan zeg men dat in het de voorwaarden staat van Samsung. Ik wordt van het kastje naar het muurtje gestuurd. En inmiddels al een maand mijn toestel kwijt.
Het is hetzelfde als men je auto wegbreng voor onderhoud en ze gaan eerst je auto overspuiten en dan naar het desbetreffende onderdeel kijken.
Er staan genoeg klachten op internet over Dynafix en snap totaal niet dat Samsung daar geassocieerd mee wil worden. Vind dit ongelooflijk slecht!!
DE OPLOSSING
Samsung maken waar de klacht overgaat of toestel terug zonder onderzoeks kosten

Nu inmiddels telefoon laten maken oplaad connector vervangen. En kosten 49 euro.

Zou graag mijn onderzoeks kosten terug willen hebben!!!

Onderzoeks kosten van 59 euro terug

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 18 december 2017 om 09:57 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Heeft op 23 december 2017 om 11:06 geantwoord

Geld terug van onderzoekskosten of nieuw scherm

Alle klachten die gemeld zijn door fransruys