Klacht: samsung s7 edge

op 17 oktober 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik heb 8-9-2016 mijn telefoon naar Vodafone gebracht ter reparatie mijn s7 werd opeens heel warm daardoor is er een barst ingekomen, nu is het al een ander halve maand verder en ik heb nog niks. omdat dynafix zegt dat er een leverings probleem is vanuit samsung en ze kunnen niet zeggen hoelang dit gaat duren.

heb nog maar 2 weken plezier gehad van de samsung s7 edge

nieuwe telefoon van zelfde waarde

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Heeft u voor mij het IRMA-nummer? Dan kijk ik graag even mee. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - iRMAVODA14084487

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Geachte klant, Hartelijk dank voor het toesturen van de gegevens. Wij wachten op een vervangend toestel welke vanuit Samsung wordt geleverd. Omdat Samsung wereldwijd leverproblemen, loopt de procedure vertraging op. Zodra wij een toestel binnen krijgen, wordt deze meteen naar u toe verzonden. Excuses voor de vertraging Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht JeroenBroers

1 maand geleden - ze hebben in de winkel genoeg liggen, ik snap niet waarom ik daar niet 1 weg halen kan. het kost mij elke maand geld.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Helaas is dit niet mogelijk. Samsung is de fabrikant en zij leveren de toestellen. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht JeroenBroers

1 maand geleden - en hoelang gaat zoiets duren?

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Tijdsindicatie kunnen wij helaas niet aangeven. We zijn volledig afhankelijk van Samsung. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

Reactie van de melder van de klacht JeroenBroers

1 maand geleden - daar ben ik mooi klaar mee, kan dus nog wel 3 maanden duren.

Bericht van Dynafix

1 maand geleden - Daar gaan wij niet vanuit, helaas kunnen wij geen tijdsindicatie aangeven. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Wecare team Dynafix

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 01 november 2016 om 13:39 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenBroers