Klacht: Samsung s7 beschadigd terug

op 29 november 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

3 weken oude samsung s7 opgestuurd naar Dynafix ter reparatie. Vond het al vreemd dat me toestel na 3 weken al niet deed.
Toestel zonder krassen opgestuurd. Na 1 week krijg ik me toestel terug met lichte krassen erop!zelfs foto gestuurd als bewijs! Krijg ik de vraag of de verpakking open was tijdens terug brengen, dat was dus niet zo.
Ik kan niet geloven dat ze zo met mijn toestel omgaan, dit is gebeurd tijdens het repareren van mijn toestel,anders zou niet kunnen.
Mijn telefoon is ook onder garantie voorwaarden gemaakt,dus dat betekent helemaal geen krassen!
Als er krassen op zaten zou deze niet eens gerepareerd worden!

Ze horen mijn glas te vervangen! Want zo heb ik het niet aan ze geveven!!
Ik wil hem desnoods zelfs brengen naar een samsung reparatie punt, maar de kosten ga ik niet zelf betalen!

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

5 dagen geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht S. Samsung

5 dagen geleden - Imei Nummer: 353555082693272 Irma nummer:14287914