Klacht: Samsung S6 Edge ongerepareerd retour

op 11 juli 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn telefoon werd heel heet, laad niet meer snel op, vreemd geluid bij starten camera, batterij raakt in 3uur helemaal leeg.
In 6 maanden tijd is dit toestel al 2x naar dynafix verstuurt met problemen!!
Notabene een toestel met nieuwwaarde rond de €700
Dynafix wil dit NIEToplossen ,geen reparatie aan beschadigde telefoon terwijl probleem VOOR de val aan de orde was.
waar is de garantie,en eigen keus of je met een beschadigde telefoon werkt?
Dit is onbetaalbaar.

Bij een vervangend toestel of kosteloze reparatie

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 19 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Heeft op 19 juli 2016 om 09:41 geantwoord

Geachte Dynafix WeCare Team,

IMEI nummer van het toestel is: 353621074588555 / 82

met vriendelijke groet,
B.

Bericht van Dynafix

10 maanden geleden - Geachte klant, Uw toestel is binnengekomen met gebroken glas aan de achterzijde. Daar Dynafix uw toestel dient te openen voor onderzoek zouden wij deze glazen achterzijde van het toestel af moeten halen om te kijken wat er aan de hand is. Door de breuk in de achterzijde zouden wij dit niet kunnen zonder ergere schade te veroorzaken of zouden wij na service de cover niet meer terug kunnen plaatsen. Daar deze schade ook zorgt voor het vervallen van de garantie kunnen wij niet anders dan u een prijsopgave toezenden voor herstel van uw toestel. Zouden wij dit niet doen zouden wij u nooit kunnen voorzien van een goed in elkaar gezet toestel wegens de schade aan de achterzijde. Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben vernemen wij deze graag van u. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Bulman