Klacht: samsung note 3 clone. accu binnen 30 min. op loopt vast doet niks na 1 maand van aankoop

op 24 januari 2014 over cheaptech.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Deze samsung note 3 clone is door ons gekocht in december en binnen nog geen maand hadden wij er al problemen mee. Hij loopt vast, doet niks en de accu was al na 3 weken niet meer te gebruiken.
We zouden 2 nieuwe accu’s ontvangen en daar hebben we nog steeds niets van gehoord of gezien…
De telefoon is inmiddels onbruikbaar en wij willen dan ook onze aankoop bedrag terug ontvangen aangezien de mobiel binnen 3 weken na aankoop niet meer te gebruiken was.
Hij ligt nu ook in de kast en wij kunnen er niets meer mee…

Aankoop bedrag terug ontvangen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar cheaptech.nl over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door cheaptech.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat cheaptech.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

cheaptech.nl

Heeft op 28 januari 2014 om 16:48 geantwoord

Dit is een klacht die 2x is aangemaakt.

Er is inmiddles ocntact geweest met de klant en alles wordt opgelost.

Heeft op 26 februari 2014 om 20:31 geantwoord

De verzendkosten bedragen 30 euro...
Als klant voel je je dan behoorlijk gedupeerd aangezien het al meteen om een niet goed werkende telefoon ging.
Als een product niet goed is hoort hier een oplossing voor gevonden te worden. Wij hebben betaald voor een werkend "nieuw" mobiel dus verwachten wij ook dat wij niet degene moeten zijn die het verschil moet betalen voor het verzenden.
Wij zijn het er dan ook niet mee eens dat dit probleem als opgelost is verklaard door de verkoper.
Betalen voor een product dat niet werkt + nog eens 30 euro betalen omdat het niet werkt is wel een beetje raar.
De werkwijze en omgang met klanten is dan ook niet naar wens.....

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van cheaptech.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht S Ozden

3 jaren geleden - Deze klacht is idd 2 keer geplaatst, omdat we eerst dachten dat het niet gelukt was.

Alle klachten die gemeld zijn door S Ozden