Klacht: Samsung neent niet haar verantwoordelijkheid

op 14 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Beste mensen,
Ik ben als langer dan 3 maanden met Samsung aan het bellen en via Messenger aan het contacten over een S8. Voor de aanschaf het ik met een Samsung product specialist contact opgenomen of de S8 goed kon gaan synchroniseren met een EAS-account van Microsoft. Mij werd voorgehouden dat dit absoluut geen probleem was. Dus ben ik overgegaan tot aanschaf van een S8. Tot op heden heeft het nog nooit gewerkt, en de ondersteuning blijkt ook in de praktijk zeer beperkt te zijn. Samsung onwaardig trouwens.
Afgelopen week ben ik gebeld door een specialist dit mij met droge ogen vertelde, dat het een bekend probleem was en Samsung hier niets aan kon doen. ??????
Ja, misschien in de toekomst met een update, maar dit kon hij mij niet garanderen. ????
Aan het einde van dit telefoongesprek had ik echt het gevoel van: wij (Samsung) wensen u een prettig leven verder.
Nu hoop ik dat Samsung opstaat en met mij samen aan een passende oplossing gaat werken.
Maar als het net zo gaat als de afgelopen 3 maanden heb ik hier eigenlijk een hard hoofd in.

Wanneer ben ik tevreden? Eigenlijk wil ik dat Samsung mij schadeloos stelt. Aangeven voor de aanschaf dat het prima gaat werken, en als het dan in de praktijk niet werkt mij zo in de kou laten staan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bielzenblues