Klacht: Samsung galaxy s7 na een week kapot!

op 21 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik moet even iets aan jullie kwijt. Op 31 mei bestelde ik mijn telefoon Samsung Galaxy s7 bij een abonnement bij TELE 2 en op 1 Juni kreeg ik de telefoon binnen. Hiermee was ik natuurlijk super blij, maar helaas op 9 Juni ging de telefoon gewoon helemaal niet meer aan en gaf groen en paars beeld.
Ik gelijk Tele2 gebeld , en ja het werd mij allemaal beloofd dat het goed zou komen als ik hem op zou sturen want dat kon natuurlijk niet.
Op 10 Juni deden wij mijn telefoon op de bus, opgestuurd in een speciale doos waardoor er niks mee kon gebeuren.
Op 15 Juni kregen wij een prijs opgave van Tele 2 die 275 euro was, want ze beweerde met een random foto dat er ineens een barst in zat. Zelf heb ik de telefoon helemaal onderzocht op barsten en deuken maar nergens iets te bekennen. Ik heb hier ook nog foto’s van gemaakt.
Ook moest ik van Tele2 mijn telefoon aansluiten aan de computer/laptop en toen gaf hij aan dat er al in Januari een software-update fout was gevonden. Hier hebben we ook foto’s van. Alleen Tele 2 doet helemaal niks hiermee. Ze geven iedereen de schuld behalve zichzelf. Terwijl ik een abonnement heb met hun.

Ik heb nu een abonnement voor 2 jaar maar geen telefoon. En als wij bellen dan moeten we weer een week wachten.

Nu bijna 2 maanden verder en heb nog helemaal niks. Wel al 2 maanden betaald voor iets wat ik niet heb?

Als ik een nieuwe Samsung galaxy s7 opgestuurd krijg , en een vergoeding voor de betaling die ik heb moeten doen voor het abonnement terwijl ik de telefoon niet had.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xkusliesss